.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزايش 12هزار ميلياردي بودجه آموزش و پرورش

عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: در سال 89 بودجه آموزش و پرورش به 12 هزار ميليارد تومان افزايش يافت.

علي كريمي فيروزجايي در حاشيه بازديد معاون وزير آموزش و پرورش از مراكز استعدادهاي درخشان بابل اظهار داشت: از مهم‌ترين تصميمات اتخاذ شده سفر معاون وزير آموزش و پرورش به شهرستان بابل تكميل ساختمان آزمايشگاه مركز استعدادهاي درخشان بابل بوده كه در حال حاضر با 40 درصد پيشرفت فيزيكي در حال انجام است كه اميدواريم تا پايان سال 89 به بهره‌برداري برسد.
وي از كلنگ‌زني يك سالن ورزشي ظرف يك ماه آينده در مركز استعدادهاي درخشان بابل خبر داد و افزود: در صورت تامين اعتبار اين سالن ورزشي ويژه دانش‌آموزان دختر و پسر مركز استعدادهاي درخشان فرزانگان و شهيد بهشتي بابل احداث مي‌شود.
كريمي احداث ساختمان سلف سرويس، احداث كتابخانه و تكميل نمازخانه را از ديگر نيازهاي اين مراكز برشمرد و افزود: غفاري معاون وزير آموزش و پرورش قول مساعد دادند در اجراي اين پروژه‌ها آموزش و پرورش بابل را حمايت كنند.
نماينده مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي بيان داشت: براي توجه به مقوله نخبه پروري و تشكيل بنياد نخبگان كشور اعتبارات خوبي در اختيار رئيس جمهور قرار داديم تا با حمايت از نخبگان شاهد حضور نخبگان علمي در سطح داخل و خارج از كشور باشيم.
كريمي از افزايش بودجه آموزش و پرورش درسال جاري خبر داد و افزود: بودجه 4 هزار ميليارد توماني وزارت آموزش و پرورش از ابتداي فعاليت دولت نهم در حال حاضر به 12 هزار ميليارد تومان افزايش يافته كه اين افزايش بودجه در نوع خود بي‌نظير و كم‌سابقه بوده است.
وي توجه به مسائل سخت‌افزاري آموزش و پرورش از قبيل احداث مدارس و واحدهاي آموزشي با كمك خيرين و اعتبارت دولتي، تجهيز آموزشگاه‌ها و كتابخانه‌ها را از اقدامات مهم دولت و مجلس براي حمايت از واحدهاي آموزشي برشمرد.
كريمي تربيت نيروي انساني ماهر، توجه به مسائل معيشتي و رفاهي فرهنگيان را از تحولات بنيادي وزارت آموزش و پرورش در سال 89 برشمرد و از افزايش سرانه دانش آموزي در سال جاري خبر داد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.